Prodajne uspešnice

Kategorije

Informacije

Proizvajalci

Novosti

Akcije

Dobavitelji

Ni dobaviteljev

Pogoji poslovanja

Pogodbene pogoje v osnovi ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot), ki se nahaja v uradnem listu Republike Slovenije. K temu podjetje Ritoša d.o.o. (v nadaljevanju prodajalec), dodaja in izpostavlja naslednje. 

1. Garancija za brezhibno delovanje

Za vse izdelke je predviden minimalen garancijski rok 12 mesecev, razen pri izdelkih, kjer je na spletni strani ali priloženem garancijskem listu zapisano drugače. Če tega zapisa ni, izdelek nima garancije ali ta podatek v tistem trenutku ni znan. Za podrobnosti lahko kupec kontaktira prodajalca.

Garancijo lahko kupec uveljavlja samo, če je z napravo rokoval v skladu z navodili in upošteval garancijske pogoje proizvajalca.

Kupec garancijo uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca neposredno pri proizvajalcu ali pri njegovem pooblaščenem servisu.

Prodajalec nudi pomoč pri reševanju garancijskih zahtevkov pri proizvajalcu ali pooblaščenem servisu.

Kupec lahko blago, za katerega bi rad uveljavil pravice iz garancijskega roka, dostavi tudi na sedež prodajalca ali pošlje po pošti, pri čemer krije stroške pošiljanja. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

2. Vračilo blaga

Kupec lahko kupljeno blago brez utemeljenega razloga vrne v roku 45 dni od dneva prevzema, vendar mora poslati pisno obvestilo prodajalcu v roku petnajstih dni od dneva prevzema, kjer navede, da odstopa od nakupa oz. pogodbe. Vrnitev blaga podjetju se šteje za sporočilo od odstopu od pogodbe.

Stroške vračila blaga krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

V skladu s členom 43.d Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot), mora kupec vrniti kupljene predmete v nepoškodovanem stanju, kar vključuje tudi embalažo, v kateri je bil izdelek dostavljen.

Kupnino vrnemo kupcu na transakcijski račun.

3. Varnost osebnih podatkov

Prodajalec bo osebne podatke kupca uporabil samo za izvedbo naročila. V nobenem primeru jih ne bo posredoval tretjim osebam.

Kupec mora varovati svoje dostopne podatke (e-poštni naslov in geslo), ki kupca identificirajo v elektronski trgovini.

4. Podatki o izdelkih na spletni strani

Slike ne predstavljajo dejanskega stanja. Informacije na spletni strani so lahko napačne. Prodajalec ne zagotavlja pravilnosti navedenih cen in ostalih informacij o izdelku. Objavljeni podatki so ponujene informacije o izdelkih. Cena in dobavljivost izdelka sta potrjena šele, ko kupec na elektronski naslov dobi e-poštno sporočilo s strani prodajalca, kjer ga ta obvešča, da je ponudba potrjena in je naročilo prešlo v obdelavo.

Ob morebitnih napakah lahko prodajalec svetuje kupcu nakup podobnega izdelka.

5. Preklic naročila

Naročilo se lahko tudi prekliče brez obveznosti za kupca, razen, če je že bilo potrjeno s strani prodajalca.

Če je bilo naročilo potrjeno, kupec pa želi naročilo preklicati, se lahko pogodbeni stranki dogovorita o možnosti preklica brez obveznosti (odvisnost od transakcij in pošiljanja). Če tak dogovor ni možen, se preklic obravnava kot vračilo (glej 2. točko).

6. Pritožbe

Morebitne pritožbe prodajalec sprejema na sedežu podjetja ali elektronskem naslovu. Prodajalec se zavezuje, da po najboljših močeh poizkušal vse pritožbe in spore rešiti v prid kupca.