Prodajne uspešnice

Kategorije

Informacije

Novosti

Akcije

Pogoji poslovanja

Pogodbene pogoje v osnovi ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot), ki se nahaja v uradnem listu Republike Slovenije. K temu podjetje Ritoša d.o.o. (v nadaljevanju prodajalec), dodaja in izpostavlja naslednje. 

Cene

Vse cene izdelkov so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo, brez predhodnega obvestila.

Naročila - koraki nakupa

  1. Za začetek v košarico dodate izdelke, ki jih želite kupiti, tako da jih najdete v spletni trgovini s pomočjo brskanja po kategorijah ali z iskalnikom in pri izdelku kliknete na gumb "V košarico." Ob tem se bo izdelek zapisal v vašo košarico, vsebino katere si lahko vedno ogledate zgoraj desno. Ko ste v košarico dodali vse želene izdelke, lahko s klikom na gumb "Na blagajno" nadaljujete na obrazec za oddajo naročila.

  2. Preden naročite blago, lahko vsebino naročila popravljate v nakupovalni košarici. V košarici lahko izdelke dodajate, spreminjate količino in brišete posamezne izdelke. Če ste prepričani da želite izdelke, ki jih imate v nakupovalni košarici kupiti, lahko nadaljujete.
    - V primeru, da ste v naši spletni trgovini že kupovali in se pri tem registrirali z e-naslovom in geslom, se lahko prijavite s klikom na poziv "Klikni tukaj" pri napisu "Ste že registrirani?". S tem boste lahko uporabili vaše podatke o naslovu, ki jih že imamo shranjene od vaših prejšnjih nakupov pri nas.
    - V primeru, da niste registrirani in se želite registrirati, kliknite na gumb "Ustvarite račun". S tem se boste poleg oddaje naročila pri nas tudi registrirali, s čimer boste lahko pregledovali vaš seznam naročil in upravljali in uporabljali vaš seznam naslovov za plačilo in dostavo.
    - V primeru, da niste registrirani in se ne želite registrirati, to za vas ni obvezno. Enostavno nadaljujete s klikom na gumb "Nakup kot gost".

  3. Glede na primer v točki 2, se vam bo odprl obrazec za vpis vaših podatkov, vključno s podatki za dostavo in plačilo oz. račun (če je ta različen od naslova za dostavo). Obvezno morate izpolniti vsa z zvezdico * označena polja, ostala so opcijska.
    Izberite način dostave in označite, da se strinjate s pogoji poslovanja.
    V zadnjem koraku izberite način plačila.
  4. Odpre se vam povzetek naročila, kjer so ponovno izpisane nekatere podrobnosti vašega naročila.
  5. Za nadaljevanje in oddajo naročila kliknite na gumb "Oddaj naročilo z obveznostjo plačila".
  6. Po uspešno oddanem naročilu potrošnik na svoj elektronski naslov prejme podatke o statusu naročila. Potrošnik bo na vpisani elektronski naslov prejemal vse podatke o stanju naročila in bo obveščen, ko bo pošiljka predana dostavni službi.

Garancija za brezhibno delovanje

Za vse izdelke je predviden minimalen garancijski rok 12 mesecev, razen pri izdelkih, kjer je na spletni strani ali priloženem garancijskem listu zapisano drugače. Če tega zapisa ni, izdelek nima garancije ali ta podatek v tistem trenutku ni znan. Za podrobnosti lahko kupec kontaktira prodajalca.

Garancijo lahko kupec uveljavlja samo, če je z napravo rokoval v skladu z navodili in upošteval garancijske pogoje proizvajalca.

Kupec garancijo uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca neposredno pri proizvajalcu ali pri njegovem pooblaščenem servisu.

Prodajalec nudi pomoč pri reševanju garancijskih zahtevkov pri proizvajalcu ali pooblaščenem servisu.

Kupec lahko blago, za katerega bi rad uveljavil pravice iz garancijskega roka, dostavi tudi na sedež prodajalca ali pošlje po pošti, pri čemer krije stroške pošiljanja. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Vračilo blaga

Kupec lahko kupljeno blago vrne v roku 45 dni od dneva prevzema, vendar mora poslati pisno obvestilo prodajalcu v roku 14 dni od dneva prevzema, kjer navede, da odstopa od nakupa oz. pogodbe. Vrnitev blaga podjetju se šteje za sporočilo od odstopu od pogodbe.

Stroške vračila blaga krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

V skladu s členom 43.d Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot), mora kupec vrniti kupljene predmete v nepoškodovanem stanju, kar vključuje tudi embalažo, v kateri je bil izdelek dostavljen.

Kupnino vrnemo kupcu na transakcijski račun najpozneje v roku 14 dni po prejemu vrnjenega blaga in potrebnega obrazca za odstop od pogodbe.

Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo tukaj.

Zmanjšanje vrednosti blaga pri odstopu od pogodbe

V skladu z devetim odstavkom 43.d člena nZVPot potrošnik sicer odgovarja za zmanjšanje vrednopsti blaga, če je zmanjšana vrednost posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave lastnosti in delovanja blaga, vendar pa potrošnik v primeru vračila uporabljenega ali poškodovanega blaga ne izgubi pravice do odstopa brez navedbe razloga.

Stvarna napaka (odgovarja proizvajalec artikla)

Napaka je po Zakonu o varstvu potrošnikov stvarna:

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

  • če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Uveljavljanje stvarne napake

Kupec mora prodajalca o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je napako odkril. Če je od prevzema artikla preteklo že več kot dve leti, uveljavljanje stvarne napake ni več mogoče. Hkrati mora kupec omogočiti pregled artikla. Za uveljavljanje stvarne napake izpolnite obrazec, ki ga najdete 

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila ZVPot.

Za uveljavljanje stvarne napake izpolnite obrazec, ki ga najdete tukaj.

Varnost osebnih podatkov

Prodajalec bo osebne podatke kupca uporabil samo za izvedbo naročila. V nobenem primeru jih ne bo posredoval tretjim osebam.

Kupec mora varovati svoje dostopne podatke (e-poštni naslov in geslo), ki kupca identificirajo v elektronski trgovini.

Podatki o izdelkih na spletni strani

Slike ne predstavljajo dejanskega stanja. Informacije na spletni strani so lahko napačne. Prodajalec ne zagotavlja pravilnosti navedenih cen in ostalih informacij o izdelku. Objavljeni podatki so ponujene informacije o izdelkih. Cena in dobavljivost izdelka sta potrjena šele, ko kupec na elektronski naslov dobi e-poštno sporočilo s strani prodajalca, kjer ga ta obvešča, da je ponudba potrjena in je naročilo prešlo v obdelavo.

Ob morebitnih napakah lahko prodajalec svetuje kupcu nakup podobnega izdelka.

Preklic naročila

Naročilo se lahko tudi prekliče brez obveznosti za kupca, razen, če je že bilo potrjeno s strani prodajalca.

Če je bilo naročilo potrjeno, kupec pa želi naročilo preklicati, se lahko pogodbeni stranki dogovorita o možnosti preklica brez obveznosti (odvisnost od transakcij in pošiljanja). Če tak dogovor ni možen, se preklic obravnava kot vračilo.

Pritožbe in spori

Morebitne pritožbe prodajalec sprejema na sedežu podjetja ali elektronskem naslovu. Prodajalec se zavezuje, da po najboljših močeh poizkušal vse pritožbe in spore rešiti v prid kupca. Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec mora v 5 delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in kupca obveščati o poteku postopka. Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru težav lahko kupec prodajalca kontaktira preko telefona na telefonsko številko 05 640 12 40 ali po elektronski pošti na [email protected]. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova ali pisno na sedež podjetja: RITOŠA d.o.o., Kajuhova 28, 6310 IZOLA.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi prodajalec ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Skladno z uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES, prodajalec objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.